معكم ننجز وباتصالكم يستمر العطاء


    هل انت صبورا ؟؟

    شاطر

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الإثنين يونيو 15, 2009 12:13 pm

    اخى العزيز اختى العزيزة

    السلام عليكم

    موضوعى انهاردة هوا موضوع لزيز جداااا

    قبل اطلاعك على الموضوع

    اقسم بـ الله انك تضع رد بعد اطلاعك للموضوع

    قول: اقسم بالله انى اضع رد واقول فيه كام% صبرى

    متنساش انت حلفت

    الموضوع هوا ان تعرف صبرك كام %


    ]

    شوف وسيب ردك ومتنساش انت حلفت

    مع تحياتى

    نيرو


    عدل سابقا من قبل NeRoO في الأربعاء يونيو 17, 2009 11:21 am عدل 3 مرات


    _________________
    avatar
    groupec
    عضو جديد
    عضو جديد

    عدد الرسائل : 9
    العمر : 22
    تاريخ التسجيل : 16/11/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف groupec في الأربعاء يونيو 17, 2009 9:55 am

    شكرا على الموضوع المتواضع... في انتضار جديدك

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الأربعاء يونيو 17, 2009 8:12 pm

    يسلموووو يا غالية


    _________________
    avatar
    سكرة
    المدير العام على اقسام المنتدى
    المدير العام على اقسام المنتدى

    عدد الرسائل : 297
    العمر : 24
    تاريخ التسجيل : 16/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف سكرة في الجمعة يونيو 19, 2009 7:50 am

    بصراحة انا مش صبورة خالص
    ونــــايس موضوع ياقمرى
    !! ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكرة !!

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في السبت يونيو 20, 2009 11:01 am

    يسلموووووو يا كبيراااااااااااااااااااااااا

    بس مقلتيش كام


    _________________
    avatar
    سكرة
    المدير العام على اقسام المنتدى
    المدير العام على اقسام المنتدى

    عدد الرسائل : 297
    العمر : 24
    تاريخ التسجيل : 16/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف سكرة في السبت يونيو 20, 2009 2:19 pm

    بلاش احراج بقة مش مهم كفاية
    انى قلتلك انى مش صبورة وخلاص
    !! ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكرة !!
    avatar
    فوفو
    افضل عضو في المنتدى
    افضل عضو في المنتدى

    عدد الرسائل : 367
    تاريخ التسجيل : 24/01/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف فوفو في السبت يونيو 20, 2009 3:36 pm

    انا بصراحة صبورة كتير حتى ان الصبر احيانا بيزعل مني وبيقول الي كفاية صبرا
    وصبري 100/100
    ونت شوف يانيرو لو كنت بكذب

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الأحد يونيو 21, 2009 10:34 am

    لا طبعا تكذبى ايه انتى حلفتى فى اول الموضوع

    وشكلك هتعملى الرقم القياسى

    وهكتبلك المنتدى باسمك

    اما سكره عشان مش بتصبر ليها حساب تانى


    _________________
    avatar
    سكرة
    المدير العام على اقسام المنتدى
    المدير العام على اقسام المنتدى

    عدد الرسائل : 297
    العمر : 24
    تاريخ التسجيل : 16/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف سكرة في الثلاثاء يونيو 23, 2009 2:19 pm

    هتعمل ايه يعنى انا مش بخاف والحمد لله
    !! ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكرة !!

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الأربعاء يونيو 24, 2009 3:24 am

    يااااااااااااال بجاحة يا عالم


    _________________
    avatar
    سكرة
    المدير العام على اقسام المنتدى
    المدير العام على اقسام المنتدى

    عدد الرسائل : 297
    العمر : 24
    تاريخ التسجيل : 16/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف سكرة في الأربعاء يونيو 24, 2009 9:43 am

    بجاحة والله ماشى
    !! ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكره !!

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الأربعاء يونيو 24, 2009 3:32 pm

    الحمد لله كلمتنى ونسيت تشتم

    ههههههههههههههههههه


    _________________
    avatar
    سكرة
    المدير العام على اقسام المنتدى
    المدير العام على اقسام المنتدى

    عدد الرسائل : 297
    العمر : 24
    تاريخ التسجيل : 16/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف سكرة في الأربعاء يونيو 24, 2009 5:54 pm

    انا مش بشتم حد وانت عارف كدة
    !! ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكرة !!

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الجمعة يونيو 26, 2009 5:49 am

    انا عارف كدااا

    شديدة سكره


    _________________

    روح قلبي
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد الرسائل : 59
    تاريخ التسجيل : 06/06/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف روح قلبي في الثلاثاء يونيو 30, 2009 3:13 pm

    الي بيصبر بيربح ديما كفاية ان الصبر مفتاح الفرج عشان كدا انا بحاول اكون ديما صبورة وانت اكثر واحد عارف كدا

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الثلاثاء يونيو 30, 2009 7:48 pm

    انا عمروى طيب ما كنت صبور بجد وحشتينى اوى ونفسى اطمن عليكى

    ولو كان دا صبر يبقا ملعون ابوه صبر يا ستى بس انتى طمنينى على نفسك


    _________________

    روح قلبي
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد الرسائل : 59
    تاريخ التسجيل : 06/06/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف روح قلبي في الخميس يوليو 02, 2009 10:28 am

    والله انا مش بخير من غيرك نفسي اكلمك زي الاول ناصر والله تعبت من غيرك طب قلي بس انت بتفتح امتى انا عايزة اكلمك

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الجمعة يوليو 03, 2009 1:04 pm

    انا 17 ساعة على النت كل يوم ومش بلقيكى فيهم وبدل ما تكتبى فى المنتدى سبيلى رسالة على الايميل يا ريت ولو عايزه تكلمينى بجد محدش هيمنعك


    _________________

    ام سيف
    عضو جديد
    عضو جديد

    عدد الرسائل : 12
    تاريخ التسجيل : 22/03/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف ام سيف في الأربعاء يوليو 29, 2009 11:29 am

    اووووووووووووبا دنا مش صبوره خالص

    بس عشان حلفتنى يبقا 20%
    avatar
    admin
    صانع و مصمم المنتدى
    صانع و مصمم المنتدى

    عدد الرسائل : 41
    تاريخ التسجيل : 12/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف admin في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 3:33 pm

    اوبا دى يا بت بتعتى انا متقلهاش تانى

    وبعدين 20% نفس نسبة صبرى

    ههههههههههههههههههههههههههههههه


    _________________
    avatar
    !! بــ،،ــنــ،،ـــو تــ،
    صانع و مصمم المنتدى
    صانع و مصمم المنتدى

    عدد الرسائل : 187
    تاريخ التسجيل : 18/03/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف !! بــ،،ــنــ،،ـــو تــ، في الأربعاء أغسطس 05, 2009 10:40 am

    نيرووووووووووو انا بجد عملتها يجى تلت
    مرات ووصلت للمرحله الاخيره وبتقف منى
    ومع ذلك برده بحاول قولى بقه بتقف ليه منى
    كان نفسى تكمل معايا بس اظن اللى بيعملها
    مره واحد بيزهئ ومش بيكملها لاكن انا صبرت كتير
    ده غير المره اللى انت ادتهالى من على الايميل
    وربى وعملتها تلات مرات وقولت لما اشوف المشكله دى الاول
    ياريت تبقه ترد عليه لانى مشتاقه جدا اوصل للاخر




    §=½‰§®️½‰±«بــ،،ــنــــــ،،ــــــــــوــوــو تــــ،،ـــــه»±‰®️§‰=½§

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الأربعاء أغسطس 05, 2009 2:26 pm

    روان المشكلة ان انتى الى شاغل بالك المرحلى الاخيرة هتكون ايه او اخر اللعبة ومش بتفكرى حل اللعبة ازاى فكرى فى اللعبة وهتعدى وانا واثق انك جامدة وصبورة


    _________________
    avatar
    !! بــ،،ــنــ،،ـــو تــ،
    صانع و مصمم المنتدى
    صانع و مصمم المنتدى

    عدد الرسائل : 187
    تاريخ التسجيل : 18/03/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف !! بــ،،ــنــ،،ـــو تــ، في الجمعة أغسطس 07, 2009 9:20 am

    وربى انا جربت اكتر من تلات مرات
    بس بتقف اجرب ازاى بقه ولا اكملها ازاى
    طب هى مش بتقف عندك ولا عندى انا بس
    وحتى نور مش كملتها يعنى برده معرفتش
    انها ممكن تكمل معاها ولا تؤتؤ
    طب ابقه شوفهالى ممكن يكون العيب منها



    _…ـ-*™️£بـ،ـنــ،ـــوــوتــ،،ـه£™️*-ـ…_

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الجمعة أغسطس 07, 2009 9:43 am

    ههههههههههههههههههههههههه

    ايه يا روان انتى مختيش بالك ولا ايه انا عن نفسى قلتلك نسبة صبرى 20%

    هههههههههههههههههههههههههههههه

    يبقا ازاى هشفها ؟؟


    _________________
    avatar
    !! بــ،،ــنــ،،ـــو تــ،
    صانع و مصمم المنتدى
    صانع و مصمم المنتدى

    عدد الرسائل : 187
    تاريخ التسجيل : 18/03/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف !! بــ،،ــنــ،،ـــو تــ، في السبت أغسطس 08, 2009 2:41 am

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    ماشى ياواد طب مين خلصها لحد الاخر
    انا هتجنن اوى عايزه اوصل للاخر
    ينوبك فيه ثواب تشوفهالى Sad
    وتبقه عملت جميله لاختك روان



    _…ـ-*™️£بـ،ـنــ،ـــوــوتــ،،ـه£™️*-ـ…_

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في السبت أغسطس 08, 2009 12:27 pm

    فوفو بتقول انها خلصتها شوفيها باء


    _________________
    avatar
    فوفو
    افضل عضو في المنتدى
    افضل عضو في المنتدى

    عدد الرسائل : 367
    تاريخ التسجيل : 24/01/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف فوفو في السبت أغسطس 08, 2009 1:22 pm

    شو خلصت
    يعني وصلت ل 100/100
    وانت عندك تجربة معي
    avatar
    سكرة
    المدير العام على اقسام المنتدى
    المدير العام على اقسام المنتدى

    عدد الرسائل : 297
    العمر : 24
    تاريخ التسجيل : 16/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف سكرة في السبت أغسطس 08, 2009 5:58 pm

    لا وبتزعقلى يانيرو انى مش صبورة
    هههههههههههههههههههههههههه


    !! ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكرة !!
    avatar
    !! بــ،،ــنــ،،ـــو تــ،
    صانع و مصمم المنتدى
    صانع و مصمم المنتدى

    عدد الرسائل : 187
    تاريخ التسجيل : 18/03/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف !! بــ،،ــنــ،،ـــو تــ، في الأحد أغسطس 09, 2009 3:36 am

    تصدقى انك بت مفتريه عليه
    وربنا من عنده هو بقه
    ههههههههههههههههههههههههههه



    ~¤ô¦¦§¦¦ô¤~ بــنــوتــه ~¤ô¦¦§¦¦ô¤~

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الأحد أغسطس 09, 2009 9:36 am

    على راي المثل لتعيرنى ولا عايرك الهم طيلنى وطايلك


    _________________
    avatar
    nada
    افضل عضو في المنتدى
    افضل عضو في المنتدى

    عدد الرسائل : 143
    تاريخ التسجيل : 21/06/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف nada في الإثنين أغسطس 10, 2009 7:51 am

    أنا14 يا نيروااا

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الإثنين أغسطس 10, 2009 4:26 pm

    دول كتار عليكى يا ندى

    ايه الصبر دا كلوو


    _________________
    avatar
    nada
    افضل عضو في المنتدى
    افضل عضو في المنتدى

    عدد الرسائل : 143
    تاريخ التسجيل : 21/06/2009

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف nada في الأربعاء أغسطس 12, 2009 9:54 am

    ههههههههههههههههه شفت

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: هل انت صبورا ؟؟

    مُساهمة من طرف NeRoO في الإثنين أغسطس 31, 2009 6:22 pm

    ربنا يستر


    _________________

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس نوفمبر 23, 2017 3:18 pm