معكم ننجز وباتصالكم يستمر العطاء


    عارف بحبك ليه

    شاطر

    روح قلبي
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد الرسائل : 59
    تاريخ التسجيل : 06/06/2009

    عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف روح قلبي في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 4:39 pm

    عارف.بحبك ليه..
    عشان انت بقلب ورده
    عشان عطرك فى كل حته
    عشان نورك..بلحظه واحده
    بيضَوى نجمه..لالف بكره




    عارف بحبك ليه..
    عشان بعانى..ليك..منك
    عشان اخلاصى رغم عنك
    عشان اضمك..خايفه انك
    لقلبى..تقسى عليه

    عارف.. بحبك ليه..
    عشان قريب رغم بعدك
    عشان حنانك..زى شِعرك
    بالف معنى..هلال لقمرك

    عارفه..بحبك ليه..
    عشان سحرك..رسم ملامحى
    عشان حبك داوا جرحى
    عشان شموسك هى اسمى..
    و نهر نيلك..الوان لرسمى

    عارفه..بحبك ليه..
    كل خطوه من اراضيك..
    كل ليله..بعيشها فيك..
    كل حلم..بيخليك.
    احلى امير لدربى

    وردة
    عضو جديد
    عضو جديد

    عدد الرسائل : 10
    تاريخ التسجيل : 03/08/2009

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف وردة في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 5:38 pm

    حلووووووووووووو كتير عنجد ساااااااااااارة تقبلي مروري

    روح قلبي
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد الرسائل : 59
    تاريخ التسجيل : 06/06/2009

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف روح قلبي في الثلاثاء أغسطس 04, 2009 6:39 pm

    مررررررررسي اووووووووي وردة على مرورك دانتي الي حلوة
    avatar
    سكرة
    المدير العام على اقسام المنتدى
    المدير العام على اقسام المنتدى

    عدد الرسائل : 297
    العمر : 24
    تاريخ التسجيل : 16/10/2008

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف سكرة في الأربعاء أغسطس 05, 2009 8:24 am

    نايس موضوع ياقمر تقبلى مرورى

    !! ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكرة !!

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف NeRoO في الأربعاء أغسطس 05, 2009 3:04 pm

    جميل يا سارة بس مين الامروة وردة دى ؟؟


    _________________
    avatar
    nada
    افضل عضو في المنتدى
    افضل عضو في المنتدى

    عدد الرسائل : 143
    تاريخ التسجيل : 21/06/2009

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف nada في الإثنين أغسطس 10, 2009 10:48 am

    نايس موضوع يا ساره تقبلى مرورى

    روح قلبي
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد الرسائل : 59
    تاريخ التسجيل : 06/06/2009

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف روح قلبي في السبت أغسطس 29, 2009 7:07 pm

    مرسي اووووووووووي على مروركم وردة دي بنت المفروض انت مدير المنتدى يعني عارف الاعضاء

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف NeRoO في الإثنين أغسطس 31, 2009 6:43 pm

    Sad سورى يا سارة انا مش عايز اعرف مين وردة بس بجد

    كويس انك غرتى

    ولا انتى مغرتيش ؟؟


    _________________

    روح قلبي
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد الرسائل : 59
    تاريخ التسجيل : 06/06/2009

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف روح قلبي في الإثنين أغسطس 31, 2009 8:52 pm

    قول كدا عموما مرسي على مرورك
    روح قلبي[/img]
    avatar
    فوفو
    افضل عضو في المنتدى
    افضل عضو في المنتدى

    عدد الرسائل : 367
    تاريخ التسجيل : 24/01/2009

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف فوفو في الثلاثاء سبتمبر 01, 2009 6:15 am

    عندما يرسم القلم الافكار

    وعندما تتسطر الحروف

    نرى التميز والابداع
    فوفو

    روح قلبي
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد الرسائل : 59
    تاريخ التسجيل : 06/06/2009

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف روح قلبي في الثلاثاء سبتمبر 01, 2009 6:55 am

    طبعا هتقبل مرورك بجد مرسي انتي نورتي
    صفحتي الصغيرة
    روح قلبي

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف NeRoO في الأربعاء سبتمبر 02, 2009 8:04 pm

    صحيح المثل الى بقول الدنيا دى زى الخيارة

    يوم فى ايدك

    ويوم فى السلطة


    سارة
    بتحبى البلح ؟؟


    _________________
    avatar
    فوفو
    افضل عضو في المنتدى
    افضل عضو في المنتدى

    عدد الرسائل : 367
    تاريخ التسجيل : 24/01/2009

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف فوفو في الخميس سبتمبر 03, 2009 4:25 am

    dيانيرو هو في نظرك في حد مابحب البلح

    NeRoO
    مدير اموووور
    مدير اموووور

    عدد الرسائل : 831
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف NeRoO في الخميس سبتمبر 03, 2009 7:03 pm

    <P>هههههههههههههههههههههه <BR><BR>لا يا فوفو&nbsp;&nbsp; دا موضوع قديم اوى بينى وبين سارة فا بفكرها بيه مش اكتر</P>
    <P>&nbsp;</P>


    _________________

    روح قلبي
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد الرسائل : 59
    تاريخ التسجيل : 06/06/2009

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف روح قلبي في الأحد سبتمبر 06, 2009 10:46 pm

    طبعا فاكرة في حاجات مبتتنسيش عموما انا بحب البلح (التمر)
    avatar
    الباشا
    مشرف
    مشرف

    عدد الرسائل : 189
    العمر : 27
    الموقع : king_0105524074@yahoo.com
    تاريخ التسجيل : 13/10/2008

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف الباشا في الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 4:00 am

    تقبل مرورررررررى العاشق_الباشا

    روح قلبي
    عضو فعال
    عضو فعال

    عدد الرسائل : 59
    تاريخ التسجيل : 06/06/2009

    رد: عارف بحبك ليه

    مُساهمة من طرف روح قلبي في السبت أكتوبر 10, 2009 2:13 pm

    مرسي على مرورك يا باشا

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين أكتوبر 23, 2017 7:16 am